SABAH


 
HomeHome  Portal*Portal*  FAQFAQ  RegisterRegister  Log inLog in  
Selamat datang ke SBF, laman web berinfo dan membina minda rakyat Sabah ke arah perkongsian idea serta penggalakan pembangunan minda individu secara positif. Terdapat topik popular dalam forum ini yang hanya boleh diakses oleh ahli berdaftar sahaja. Semua lagu yang terdapat dalam laman web ini merupakan promosi sahaja. Sila ke kedai yang berhampiran untuk mendapatkan lagu tersebut. Semua post yang tidak sesuai atau melanggar peraturan berforum juga akan dipadam serta-merta demi menjaga nama baik SBF. Selamat berforum. Terima kasih. Admin SBF

Share | 
 

 Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Mon Jul 07, 2008 1:40 pm

pukutarap wrote:
naaa, mara sdh si korrud..... sia ni bukanlah batu api, suma batu asah sj, hihihiiiiii.....

dia endak kenal sama aku lagi baitu gaman..hihi..
Back to top Go down
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 4:37 am

korrud wrote:
pukutarap wrote:
naaa, mara sdh si korrud..... sia ni bukanlah batu api, suma batu asah sj, hihihiiiiii.....

dia endak kenal sama aku lagi baitu gaman..hihi..


marah sudah kah si Korrud? Bah jan lah bah sampai ko cakap gitu korrud .. bukan juga si BB betul2 mau minta urat sama ko tu kan.. kenal pun ndak ..jan2 kelmarin ada kamu berlanggar bahu sana di 1borneo .. tapi ndak berkenal .. trus dlm hati si korrud atau si BB "iskk lawa juga si anu ni ..."Sia rasa si BB pun sudah ada yg dlm hati dia .. Baguslah bah ko sudah jumpa si dia itu kan...

Bah balik kitta berporum di sini ... Razz :pig:
Back to top Go down
blueberry
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 483
Points : 0
Registration date : 2008-03-26

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 5:48 am

pukutarap wrote:
ya muka inda buli ubah, muka paling penting pasal muka yg kana display awal2..... hihihihiiiiii..... nah, adalah ulasan diurang si berry, mama n bb ni.....

mcm sia prna dingar ba urang ckp bgini dulu...jd ulasan sia time tu..sepa ckp muka inda buli ubah..zaman skrg ni smua buli d ubah dr hujung rmbut smpai hujung kaki pun buli ubah..kulit itam pun buli jd putih...(cth paling femes maikel jeksen), yg lelaki pun bulih jd prmpuan...klu pi pub lagi..ko msuk sj dlm smua tu urg2 nmpak cantik n hensem sj psal kna tipu oleh make-up n lampu hehe.. Smile

so pukutarap, klu ko dpt prmpuan yg cantik btul (maka2 abis suda satu badan kana modipaid)..mimang siuk la ko bulih tayang satu kampung tp skli last2 ko tau bukan original cantik..apa ko buat..ko kasi tgal ka atau ko kasi terus sj... Laughing

kesimpulannya tgukla inner beauty dulu baru outer beauty psal inda jgk kekal tu cantik luaran hehe...klu ko dpt yg cantik luar dan dalam mimang ko untung bsar lor... alien
Back to top Go down
blueberry
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 483
Points : 0
Registration date : 2008-03-26

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 6:46 am

ni ada sia tebaca sumwhere yg sia mo share cni..kmurang rasa mcm ngam ka inda hehe... alien

"Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan cakap: woow, ciri-ciri isteri idaman...
kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul...

kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata: musti ada krisis dalamannih...kesian
kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
Lelaki akan cakap: dah la tak lawa, perangai pulakhuduh...

kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu
Lelaki akan cakap: heroin sejati...!
kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu
Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu...

kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: ok gak la....
kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!

kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu betul mamat tu....
kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata:...patut pun kena reject...

kalau perempuan lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau perempuan tak lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau perempuan lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: ntah dato' mana bela nih....
kalau perempuan tak lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: musti anak org kaya nih.....

kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
Lelaki akan kata: sedar pun diri...

kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: caring sungguh....
kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu....

kalau perempuan lawa bersedih hati
Lelaki akan cakap: dont worry..i will make u happy forever
kalau perempuan tak lawa bersedih hati
Lelaki akan kata: sikit2 nak nangis!! mengada2...

kalau perempuan lawa masak
Lelaki akan kata: dah la lawa, pandai masak pulak tu...
kalau perempuan tak lawa masak
Lelaki akan cakap: ntah sedap ke tak????

kalau perempuan lawa main2 miss call
Lelaki akan kata: takpe...
kalau perempuan tak lawa main2 miss call
Lelaki akan cakap: ko ni takde keja lain ke... sibuk ni tau..

kalau perempuan lawa hantar2 email
Lelaki akan kata: sukenya....
kalau perempuan tak lawa hantar2 email
Lelaki akan cakap: balik2 email dia...boring
Back to top Go down
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 6:54 am

kakakaka ..lucu woor post ko ni Berry .. tapi dlm kelucuan ada juga kebenarannya .. haiiii
manusia ndak pernah puas kan Razz :pig:
Back to top Go down
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 7:08 am

Ini ada org kasi email sia .. so I share with all of you here ..

1. The nice men are ugly.

2. The handsome men are not nice.


3. The handsome and nice men are gay.

4. The handsome, nice and heterosexual men are married.

5. The men who are not so handsome, but are nice men, have No money.

6. The men who are not so handsome, but are nice men with money think we are only after their money.

7. The handsome men without money are after our money.

8. The handsome men, who are not so nice and somewhat heterosexual, don't think we are beautiful enough.

9. The men who think we are beautiful, that are heterosexual, somewhat nice and have money, are cowards.

10. The men who are somewhat handsome, somewhat nice and have some money and thank God are heterosexual, are shy and NEVER MAKE THE FIRST MOVE!!!!

11. The men who never make the first move, automatically lose interest in us when we take the initiative.

NOW, WHO THE HELL UNDERSTANDS MEN?
'Men are like a fine wine. They all start out like grapes, and it's our
job to stomp on them and keep them in the dark until they mature into something you'd like to have dinner with.'
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 7:13 am

pukutarap wrote:
naaa, mara sdh si korrud..... sia ni bukanlah batu api, suma batu asah sj, hihihiiiiii.....

dooi...marah si korrud , ptarap..kiikikii..sia ingatkan dengan adanya ilmu2 yg suda dia belajar di ebook dia tu, inda la dia cepat 'melenting'..kikiki..mula2 sia susa hati, macam tidak siok pula si korrud marah2 ni..tapi bila sia baca lagi, sia kelucuan pulaa...

jangan la ko risau gaman, tiada istilah 'firestone' sini..semua orang buleh bercakap bah kan..terpulang macam mana penerimaan durang...
Cool
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 7:16 am

hot_mama wrote:
Ini ada org kasi email sia .. so I share with all of you here ..

1. The nice men are ugly.

2. The handsome men are not nice.


3. The handsome and nice men are gay.

4. The handsome, nice and heterosexual men are married.

5. The men who are not so handsome, but are nice men, have No money.

6. The men who are not so handsome, but are nice men with money think we are only after their money.

7. The handsome men without money are after our money.

8. The handsome men, who are not so nice and somewhat heterosexual, don't think we are beautiful enough.

9. The men who think we are beautiful, that are heterosexual, somewhat nice and have money, are cowards.

10. The men who are somewhat handsome, somewhat nice and have some money and thank God are heterosexual, are shy and NEVER MAKE THE FIRST MOVE!!!!

11. The men who never make the first move, automatically lose interest in us when we take the initiative.

NOW, WHO THE HELL UNDERSTANDS MEN?
'Men are like a fine wine. They all start out like grapes, and it's our
job to stomp on them and keep them in the dark until they mature into something you'd like to have dinner with.'


sia paling suka ni quote... Razz
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 11:48 am

korrud wrote:
BBmonkey wrote:



senang cerita ja..ko ni jenis mulut manis..mcm yg si hotmama bilang..ada satu guy yg mcm ko ni..bilang hensem nda juga.tapi buleh lah.tpi, semua ppuan dia suda 'round' tmasuk la bini urang..gila betul..bila ditanya, dia jawab..'bah, durang minta, sa kasih la'...mana urang mo minta kalau tidak kena ofer..dia ni kalau bcakap, manis mcm gula...sia balas balik..cakap manis juga..pasal urang ni, kalau ko main jahat..makin dia mo kacau..jadi kena ikut ja rentak dia..lama2 dia lali la tu..urang mcm ni suka cabaran..nampak ja bagus..dlm hati..entah pa pa lah yg ada..suda ada bini, tapi masi biang keladi..

Kau ini BB, ko cakap saya mulut manis..bila masa lah saya bermulut manis menabur janji sama ko ni..enda payah lah..saya sudah ada yg betul2 seratus peratus menepati citarasa saya..jadi enda payah sudah saya bermulut manis mengurat perempuan lain..tambah2 yg muka pun enda pernah saya nampak. samada lawa kah enda pun saya masih tidak tau lagi..itu satu, satu hal lain lagi rasanya yg ada sekarang ini pun hasil penelitian dan pemilihan selama bertahun..telah di kaji dari hujung rambut ke hujung kepala..kemudian telah di pilih hasil pandangan sisi, depan dan belakang. dari mata, hidung, bibir dan suara yg saya kira jarang betul perempuan ada..

saya pernah ikut kursus melukis potret bah..jadi saya tau..diantara ukuran muka, hidung dan mulut dan telinga..ada sesuatu ukuran yg di katakan cantik kalau perempuan memilikinya..

jadi saya percaya tiada yg secantik dia setakat ini..jadi amat membuang masa lah saya mau tabur janji2 dan bermulut2 manis sama ko ni. ok! nanti urang ingat bila tinguk pos ko ni betul2 kita macam ada sesuatu perbualan2 lain di di belakang diaurang.. mana ada.

Pasal monigup itu..itu gimik saja baitu..kebetulan muka dan tupi dia tu mirip my late father..itu yg saya ambil gambar dia jadi avatar tu.

So.. Very Happy Very Happy ..jgn cakap saya mulut manis lagi aah.. klu betul pun saya mulut manis sama urang lain bukan sama ko. hihi.


ko baca balik post dari yg dulu..sia rasa ko ni salah faham ni....kikikiki..jangan lah emosi..ko terasa ko kah yg sia kasih maksud tu, gaman?
kikiki..siou kio..begitulah yg sebaik2nya...menghargai apa yg kita sudah miliki..memang dia lah yg tuhan sudah kasih utk kau...di mata ko memang dia lah yg cantik..semua pasangan begitu bah...cuba ko perhatikan wajah kamu berdua..mesti ada kesamaan..kalau tidak muka, sikap kamu...mesti ada tu....ni pun sia belajar dari pensyarah kami di bidang psikologi...

maap banyak2 tuan korrud....siou kalau bikin ko panas...tulah bah sia bilang gia awal2 tu, sia ni ada mulau mulau sikit..( sia mulau saja, bukan buduh ... Razz )
bah, suda p bkursus tu, kasi uplod sini la apa2 potret yg sudah ko buat..just sketching pun jadi lah..mo juga kami tinguk shading2 yg ko buat tu, kasar ka, halus ka..mo tinguk macam mana halus garisan yg ko buat..buleh bah kan Wink


~ once bitter, twice shy~
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 12:58 pm

BBmonkey wrote:
korrud wrote:
BBmonkey wrote:



senang cerita ja..ko ni jenis mulut manis..mcm yg si hotmama bilang..ada satu guy yg mcm ko ni..bilang hensem nda juga.tapi buleh lah.tpi, semua ppuan dia suda 'round' tmasuk la bini urang..gila betul..bila ditanya, dia jawab..'bah, durang minta, sa kasih la'...mana urang mo minta kalau tidak kena ofer..dia ni kalau bcakap, manis mcm gula...sia balas balik..cakap manis juga..pasal urang ni, kalau ko main jahat..makin dia mo kacau..jadi kena ikut ja rentak dia..lama2 dia lali la tu..urang mcm ni suka cabaran..nampak ja bagus..dlm hati..entah pa pa lah yg ada..suda ada bini, tapi masi biang keladi..

Kau ini BB, ko cakap saya mulut manis..bila masa lah saya bermulut manis menabur janji sama ko ni..enda payah lah..saya sudah ada yg betul2 seratus peratus menepati citarasa saya..jadi enda payah sudah saya bermulut manis mengurat perempuan lain..tambah2 yg muka pun enda pernah saya nampak. samada lawa kah enda pun saya masih tidak tau lagi..itu satu, satu hal lain lagi rasanya yg ada sekarang ini pun hasil penelitian dan pemilihan selama bertahun..telah di kaji dari hujung rambut ke hujung kepala..kemudian telah di pilih hasil pandangan sisi, depan dan belakang. dari mata, hidung, bibir dan suara yg saya kira jarang betul perempuan ada..

saya pernah ikut kursus melukis potret bah..jadi saya tau..diantara ukuran muka, hidung dan mulut dan telinga..ada sesuatu ukuran yg di katakan cantik kalau perempuan memilikinya..

jadi saya percaya tiada yg secantik dia setakat ini..jadi amat membuang masa lah saya mau tabur janji2 dan bermulut2 manis sama ko ni. ok! nanti urang ingat bila tinguk pos ko ni betul2 kita macam ada sesuatu perbualan2 lain di di belakang diaurang.. mana ada.

Pasal monigup itu..itu gimik saja baitu..kebetulan muka dan tupi dia tu mirip my late father..itu yg saya ambil gambar dia jadi avatar tu.

So.. Very Happy Very Happy ..jgn cakap saya mulut manis lagi aah.. klu betul pun saya mulut manis sama urang lain bukan sama ko. hihi.


ko baca balik post dari yg dulu..sia rasa ko ni salah faham ni....kikikiki..jangan lah emosi..ko terasa ko kah yg sia kasih maksud tu, gaman?
kikiki..siou kio..begitulah yg sebaik2nya...menghargai apa yg kita sudah miliki..memang dia lah yg tuhan sudah kasih utk kau...di mata ko memang dia lah yg cantik..semua pasangan begitu bah...cuba ko perhatikan wajah kamu berdua..mesti ada kesamaan..kalau tidak muka, sikap kamu...mesti ada tu....ni pun sia belajar dari pensyarah kami di bidang psikologi...

maap banyak2 tuan korrud....siou kalau bikin ko panas...tulah bah sia bilang gia awal2 tu, sia ni ada mulau mulau sikit..( sia mulau saja, bukan buduh ... Razz )
bah, suda p bkursus tu, kasi uplod sini la apa2 potret yg sudah ko buat..just sketching pun jadi lah..mo juga kami tinguk shading2 yg ko buat tu, kasar ka, halus ka..mo tinguk macam mana halus garisan yg ko buat..buleh bah kan Wink


~ once bitter, twice shy~


aii.. aii.. nah siapa bah marah ini..saya cuma cakap yg sebenar saja..klu endah saya cakap nanti nahhh..takut pula urang salah sangka yg bukan2 nanti..saya bukan jinis2 yg suka spekulasi atau gossip2 ini. saya pun tiada niat di sebalik perkataan saya itu. macam mana kita di dalam PM macam itu laj juga stail saya di sini..

Pasal psikulugi ini..bah itu ko jgn sakap sama saya lah..ko sakap saya lambat tangkap..ko tidak tau kah di sebalik itu? ada juga sebab bah itu..

Bah itu saja bah..aku pun sudah habis wayang sudah..
Back to top Go down
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 1:11 pm

BBmonkey wrote:
pukutarap wrote:
naaa, mara sdh si korrud..... sia ni bukanlah batu api, suma batu asah sj, hihihiiiiii.....

dooi...marah si korrud , ptarap..kiikikii..sia ingatkan dengan adanya ilmu2 yg suda dia belajar di ebook dia tu, inda la dia cepat 'melenting'..kikiki..mula2 sia susa hati, macam tidak siok pula si korrud marah2 ni..tapi bila sia baca lagi, sia kelucuan pulaa...

jangan la ko risau gaman, tiada istilah 'firestone' sini..semua orang buleh bercakap bah kan..terpulang macam mana penerimaan durang...
Cool

Ini pun kau salah basar ni BB..bila masa lah saya melenting ini..pasal ebook itu..itu sekadar ebook saja tidak semestinya kita kena ikut, mungkin sekadar rujukan saja. macam kau juga bah..bila kau masuk kulij..itu kulij pun bukan suruh kau jadi mulau-ulau..tapi saya endah mo kasih kait2 itu semua nanti klu saya cakap..urang cakap kau ini lulusan dari kulij mulau..itu pasal kau mulau-ulau..

lagi pun tugas sudah manjadi tugas saya sebagai manusia biasa kasih lurus apa yg bingkuk, kasih tarang yg galap dan blah2..tapi bagus juga bah ko ada ini..incase ada juga seorang ahli yg mulau-ulau. ada juga hiburan kami disini..selama ini semuanya yg ada disini betul2 belaka saja urang2nya. so ada juga yg kasih lucu2 ini SBF..kan BB.? Very Happy
Back to top Go down
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 1:16 pm

hot_mama wrote:


BB klu lelaki yg manis mulut ni ko ikut saja stail dia ..pasal durang ni mimang gitu sudah ... selagi ndak dapat tu amoi nah berabis tu.....itu kawan sia yg lelaki mulut manis cakap ..kamu ni ibarat tu burung merpati ..sangat jinak tapi bila urg pigi dakat trus lari .. hehehe kan BB.. :pig: Jadi kesimpulannya... buli dakat tapi ndak buli tangkap ..hahahaha

wahh mama ini..tapi ada cara juga baitu mama..endah payah mo tangkap tapi dia sendiri masuk sangkar..hahaha..
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 1:18 pm

korrud wrote:
BBmonkey wrote:
pukutarap wrote:
naaa, mara sdh si korrud..... sia ni bukanlah batu api, suma batu asah sj, hihihiiiiii.....

dooi...marah si korrud , ptarap..kiikikii..sia ingatkan dengan adanya ilmu2 yg suda dia belajar di ebook dia tu, inda la dia cepat 'melenting'..kikiki..mula2 sia susa hati, macam tidak siok pula si korrud marah2 ni..tapi bila sia baca lagi, sia kelucuan pulaa...

jangan la ko risau gaman, tiada istilah 'firestone' sini..semua orang buleh bercakap bah kan..terpulang macam mana penerimaan durang...
Cool

Ini pun kau salah basar ni BB..bila masa lah saya melenting ini..pasal ebook itu..itu sekadar ebook saja tidak semestinya kita kena ikut, mungkin sekadar rujukan saja. macam kau juga bah..bila kau masuk kulij..itu kulij pun bukan suruh kau jadi mulau-ulau..tapi saya endah mo kasih kait2 itu semua nanti klu saya cakap..urang cakap kau ini lulusan dari kulij mulau..itu pasal kau mulau-ulau..

lagi pun tugas sudah manjadi tugas saya sebagai manusia biasa kasih lurus apa yg bingkuk, kasih tarang yg galap dan blah2..tapi bagus juga bah ko ada ini..incase ada juga seorang ahli yg mulau-ulau. ada juga hiburan kami disini..selama ini semuanya yg ada disini betul2 belaka saja urang2nya. so ada juga yg kasih lucu2 ini SBF..kan BB.? Very Happy


mmmm..iyah la.salah sia lah tu..bukan kena rotan juga tu, atau kena tangkap pulis..
iyah.sia saturang saja yg mulau ulau...ko juga yg lurus..( amen)..iyah la bah,,susah juga mo jadi badut ni..kena jaga juga perasaan urang.mana tau ada yg ketawa pura pura suka hati kan?
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 1:20 pm

blueberry wrote:
pukutarap wrote:
ya muka inda buli ubah, muka paling penting pasal muka yg kana display awal2..... hihihihiiiiii..... nah, adalah ulasan diurang si berry, mama n bb ni.....

mcm sia prna dingar ba urang ckp bgini dulu...jd ulasan sia time tu..sepa ckp muka inda buli ubah..zaman skrg ni smua buli d ubah dr hujung rmbut smpai hujung kaki pun buli ubah..kulit itam pun buli jd putih...(cth paling femes maikel jeksen), yg lelaki pun bulih jd prmpuan...klu pi pub lagi..ko msuk sj dlm smua tu urg2 nmpak cantik n hensem sj psal kna tipu oleh make-up n lampu hehe.. Smile

so pukutarap, klu ko dpt prmpuan yg cantik btul (maka2 abis suda satu badan kana modipaid)..mimang siuk la ko bulih tayang satu kampung tp skli last2 ko tau bukan original cantik..apa ko buat..ko kasi tgal ka atau ko kasi terus sj... Laughing

kesimpulannya tgukla inner beauty dulu baru outer beauty psal inda jgk kekal tu cantik luaran hehe...klu ko dpt yg cantik luar dan dalam mimang ko untung bsar lor... alien

Nahh gaman..arti mandalam sakapan si Berry ni..
Back to top Go down
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 1:23 pm

BBmonkey wrote:
korrud wrote:
BBmonkey wrote:
pukutarap wrote:
naaa, mara sdh si korrud..... sia ni bukanlah batu api, suma batu asah sj, hihihiiiiii.....

dooi...marah si korrud , ptarap..kiikikii..sia ingatkan dengan adanya ilmu2 yg suda dia belajar di ebook dia tu, inda la dia cepat 'melenting'..kikiki..mula2 sia susa hati, macam tidak siok pula si korrud marah2 ni..tapi bila sia baca lagi, sia kelucuan pulaa...

jangan la ko risau gaman, tiada istilah 'firestone' sini..semua orang buleh bercakap bah kan..terpulang macam mana penerimaan durang...
Cool

Ini pun kau salah basar ni BB..bila masa lah saya melenting ini..pasal ebook itu..itu sekadar ebook saja tidak semestinya kita kena ikut, mungkin sekadar rujukan saja. macam kau juga bah..bila kau masuk kulij..itu kulij pun bukan suruh kau jadi mulau-ulau..tapi saya endah mo kasih kait2 itu semua nanti klu saya cakap..urang cakap kau ini lulusan dari kulij mulau..itu pasal kau mulau-ulau..

lagi pun tugas sudah manjadi tugas saya sebagai manusia biasa kasih lurus apa yg bingkuk, kasih tarang yg galap dan blah2..tapi bagus juga bah ko ada ini..incase ada juga seorang ahli yg mulau-ulau. ada juga hiburan kami disini..selama ini semuanya yg ada disini betul2 belaka saja urang2nya. so ada juga yg kasih lucu2 ini SBF..kan BB.? Very Happy


mmmm..iyah la.salah sia lah tu..bukan kena rotan juga tu, atau kena tangkap pulis..
iyah.sia saturang saja yg mulau ulau...ko juga yg lurus..( amen)..iyah la bah,,susah juga mo jadi badut ni..kena jaga juga perasaan urang.mana tau ada yg ketawa pura pura suka hati kan?

ok lah BB kita kasih lupa apa keruh ambil air mineral saja yah..
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 1:27 pm

Quote :
BB klu lelaki yg manis mulut ni ko ikut saja stail dia ..pasal durang
ni mimang gitu sudah ... selagi ndak dapat tu amoi nah berabis
tu.....itu kawan sia yg lelaki mulut manis cakap ..kamu ni ibarat tu
burung merpati ..sangat jinak tapi bila urg pigi dakat trus lari ..
hehehe kan BB.
. :pig: Jadi kesimpulannya... buli dakat tapi ndak buli tangkap ..hahahaha

sia kah yg hotmama maksudkan tu? nda lah...jangan la bah kasi ibarat sia burung..doii, banyak2 binatang, burung la.. itu lah bah hotmama, sia mo ikut stail durang, salah...tidak ikut salah..fening-fening...betul la apa yg hotmama sama si berry post tu, pasal lelaki..nda kawin la sia tahun depan ni..tangguh lagi.
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 1:34 pm

korrud wrote:
BBmonkey wrote:
korrud wrote:
BBmonkey wrote:
pukutarap wrote:
naaa, mara sdh si korrud..... sia ni bukanlah batu api, suma batu asah sj, hihihiiiiii.....

dooi...marah si korrud , ptarap..kiikikii..sia ingatkan dengan adanya ilmu2 yg suda dia belajar di ebook dia tu, inda la dia cepat 'melenting'..kikiki..mula2 sia susa hati, macam tidak siok pula si korrud marah2 ni..tapi bila sia baca lagi, sia kelucuan pulaa...

jangan la ko risau gaman, tiada istilah 'firestone' sini..semua orang buleh bercakap bah kan..terpulang macam mana penerimaan durang...
Cool

Ini pun kau salah basar ni BB..bila masa lah saya melenting ini..pasal ebook itu..itu sekadar ebook saja tidak semestinya kita kena ikut, mungkin sekadar rujukan saja. macam kau juga bah..bila kau masuk kulij..itu kulij pun bukan suruh kau jadi mulau-ulau..tapi saya endah mo kasih kait2 itu semua nanti klu saya cakap..urang cakap kau ini lulusan dari kulij mulau..itu pasal kau mulau-ulau..

lagi pun tugas sudah manjadi tugas saya sebagai manusia biasa kasih lurus apa yg bingkuk, kasih tarang yg galap dan blah2..tapi bagus juga bah ko ada ini..incase ada juga seorang ahli yg mulau-ulau. ada juga hiburan kami disini..selama ini semuanya yg ada disini betul2 belaka saja urang2nya. so ada juga yg kasih lucu2 ini SBF..kan BB.? Very Happy


mmmm..iyah la.salah sia lah tu..bukan kena rotan juga tu, atau kena tangkap pulis..
iyah.sia saturang saja yg mulau ulau...ko juga yg lurus..( amen)..iyah la bah,,susah juga mo jadi badut ni..kena jaga juga perasaan urang.mana tau ada yg ketawa pura pura suka hati kan?

ok lah BB kita kasih lupa apa keruh ambil air mineral saja yah..


ko saja yg dulu-duluan kasih keruh...ko tinguk kami sini sama durang tuan osamang, pukutarap, hotmama, berry..syiok-syiok kamu bermandi-mandian berenang di air yg jernih...
nda berani lagi lah menyampk cakap orang yg lurus2 ni..lagipun cintaku beralih arah pada tuan osamang bing ladeng yg hot dan kaw kaw tu..wakakakaka..(propa ja tu )
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
pukutarap
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 517
Points : -5
Registration date : 2008-04-18

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 2:06 pm

korrud wrote:
aii.. aii.. nah siapa bah marah ini..saya cuma cakap yg sebenar saja..klu endah saya cakap nanti nahhh..takut pula urang salah sangka yg bukan2 nanti..saya bukan jinis2 yg suka spekulasi atau gossip2 ini. saya pun tiada niat di sebalik perkataan saya itu. macam mana kita di dalam PM macam itu laj juga stail saya di sini..

Pasal psikulugi ini..bah itu ko jgn sakap sama saya lah..ko sakap saya lambat tangkap..ko tidak tau kah di sebalik itu? ada juga sebab bah itu..

Bah itu saja bah..aku pun sudah habis wayang sudah..
aieeee..... sia ada tetinggal apa2 ka bb, korrud? masam ada arti sj.....
Back to top Go down
pukutarap
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 517
Points : -5
Registration date : 2008-04-18

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 2:07 pm

BBmonkey wrote:
ko saja yg dulu-duluan kasih keruh...ko tinguk kami sini sama durang tuan osamang, pukutarap, hotmama, berry..syiok-syiok kamu bermandi-mandian berenang di air yg jernih...
nda berani lagi lah menyampk cakap orang yg lurus2 ni..lagipun cintaku beralih arah pada tuan osamang bing ladeng yg hot dan kaw kaw tu..wakakakaka..(propa ja tu )
aduinaaaa..... jd, sia masamana? itu yg darling darling timpu ari masamana tu?
Back to top Go down
pukutarap
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 517
Points : -5
Registration date : 2008-04-18

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 2:09 pm

BBmonkey wrote:
Quote :
BB klu lelaki yg manis mulut ni ko ikut saja stail dia ..pasal durang
ni mimang gitu sudah ... selagi ndak dapat tu amoi nah berabis
tu.....itu kawan sia yg lelaki mulut manis cakap ..kamu ni ibarat tu
burung merpati ..sangat jinak tapi bila urg pigi dakat trus lari ..
hehehe kan BB.
. :pig: Jadi kesimpulannya... buli dakat tapi ndak buli tangkap ..hahahaha

sia kah yg hotmama maksudkan tu? nda lah...jangan la bah kasi ibarat sia burung..doii, banyak2 binatang, burung la.. itu lah bah hotmama, sia mo ikut stail durang, salah...tidak ikut salah..fening-fening...betul la apa yg hotmama sama si berry post tu, pasal lelaki..nda kawin la sia tahun depan ni..tangguh lagi.
ainaaaaa..... kalou burung asang yg jinak2 tp inda buli tangkap2, apa susah, lastik sj..... hihihiiiiiii...... subalah, sia ni pantang mangalah.....
Back to top Go down
pukutarap
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 517
Points : -5
Registration date : 2008-04-18

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 2:11 pm

hot_mama wrote:
Haiii baru hari ni sia senang dapat masuk ni SBF .. ada juga hari tu sia masuk kijap tapi ndak lama .. Tapi kenapa gia jadi kicil sudah ruang ni SBF ni..? susah gia ni anty mo tinguk ni ... tapaksa pakai itu spek mata.. bah Admin ndak buli kasi balik masam dulu kaini? hehehe ...

Bahh .. abis kamu mengasak si BB aahhh tarap & korud .. Dari mulut manis pigi mata lah pigi sampai saaaanaaaa sudah carita kamu ni aahh ..

hhaaiii ni lah lelaki ni BB ..mimang gitu sudah durang.. itulah di namakan lelaki kan BB

Bah Korrud jan lagi ko manyigup nanti bau napas ko ..macam si bb bilang may beromen pun ilang napsu ooh ..

Pukutarap .. haii apa lah aku mau cakap sama ko ni ..? ndak ada juga lah tapi ko ni lusu bah .. si Bb harap ko .. ko pula makan dia .. hihihihih

Bah okie lah ..klu sia mo quote satu2 sakapan kamu ni sia rasa sampai page 50 pun ndak abis woor cerita ..

lain kali kita sambung

BB klu lelaki yg manis mulut ni ko ikut saja stail dia ..pasal durang ni mimang gitu sudah ... selagi ndak dapat tu amoi nah berabis tu.....itu kawan sia yg lelaki mulut manis cakap ..kamu ni ibarat tu burung merpati ..sangat jinak tapi bila urg pigi dakat trus lari .. hehehe kan BB.. :pig: Jadi kesimpulannya... buli dakat tapi ndak buli tangkap ..hahahaha
hihihihiiii..... indalah ba makan2, sia kasau2 dia sj bah.....
Back to top Go down
pukutarap
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 517
Points : -5
Registration date : 2008-04-18

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 2:19 pm

blueberry wrote:
pukutarap wrote:
ya muka inda buli ubah, muka paling penting pasal muka yg kana display awal2..... hihihihiiiiii..... nah, adalah ulasan diurang si berry, mama n bb ni.....

mcm sia prna dingar ba urang ckp bgini dulu...jd ulasan sia time tu..sepa ckp muka inda buli ubah..zaman skrg ni smua buli d ubah dr hujung rmbut smpai hujung kaki pun buli ubah..kulit itam pun buli jd putih...(cth paling femes maikel jeksen), yg lelaki pun bulih jd prmpuan...klu pi pub lagi..ko msuk sj dlm smua tu urg2 nmpak cantik n hensem sj psal kna tipu oleh make-up n lampu hehe.. Smile

so pukutarap, klu ko dpt prmpuan yg cantik btul (maka2 abis suda satu badan kana modipaid)..mimang siuk la ko bulih tayang satu kampung tp skli last2 ko tau bukan original cantik..apa ko buat..ko kasi tgal ka atau ko kasi terus sj... Laughing

kesimpulannya tgukla inner beauty dulu baru outer beauty psal inda jgk kekal tu cantik luaran hehe...klu ko dpt yg cantik luar dan dalam mimang ko untung bsar lor... alien
ya, butul sakapan kao berry..... suma..... itu parasaan suka ka inda, biasanya bermula dr muka bah..... lapas tu barulah kanal hati budi..... kalou muka santik, tp hati aduinaaaa..... apa susa, buang sj jauh2.....

kaloulah sia dpt parampuan santik, yg last2 sia dpt tau samua modipaid sudah, sia tingulah apa sudah stage hubungan kami..... kalou masi awal, mgkin sia berubah hatilah, kalou sdh lama hubungan, masam susah sikit mo pikir..... tp kalou dia bagus butul, mgkin sia carry on sj..... after all, mgkin bukan 'samua' juga kana modipaid..... tp kalou 'samua' juga kana modipaid, apa buli buatlah, sia parsaya dia pun akan paham dan dpt terima apa tindakan yg sia ambil.....
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 2:39 pm

pukutarap wrote:
BBmonkey wrote:
ko saja yg dulu-duluan kasih keruh...ko tinguk kami sini sama durang tuan osamang, pukutarap, hotmama, berry..syiok-syiok kamu bermandi-mandian berenang di air yg jernih...
nda berani lagi lah menyampk cakap orang yg lurus2 ni..lagipun cintaku beralih arah pada tuan osamang bing ladeng yg hot dan kaw kaw tu..wakakakaka..(propa ja tu )
aduinaaaa..... jd, sia masamana? itu yg darling darling timpu ari masamana tu?


ko jarang sekali ada masa sia betul2 'perlu' sama ko..tuan osamang juga yg menggumbirakan hatiku ini...sia-sia sia tunggu ko..abis cair semua lipstik, rugi sia p salun, set rambut..nda ko muncul2..ko pigi jumpa yg no.1 kah no.2? jadi bila gia di giliran sia? ni masam biarlah sa la yg mengalah..biasa la kalau jadi no.3..jadi anak bulan saja. Sad
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 2:44 pm

pukutarap wrote:
hot_mama wrote:
Haiii baru hari ni sia senang dapat masuk ni SBF .. ada juga hari tu sia masuk kijap tapi ndak lama .. Tapi kenapa gia jadi kicil sudah ruang ni SBF ni..? susah gia ni anty mo tinguk ni ... tapaksa pakai itu spek mata.. bah Admin ndak buli kasi balik masam dulu kaini? hehehe ...

Bahh .. abis kamu mengasak si BB aahhh tarap & korud .. Dari mulut manis pigi mata lah pigi sampai saaaanaaaa sudah carita kamu ni aahh ..

hhaaiii ni lah lelaki ni BB ..mimang gitu sudah durang.. itulah di namakan lelaki kan BB

Bah Korrud jan lagi ko manyigup nanti bau napas ko ..macam si bb bilang may beromen pun ilang napsu ooh ..

Pukutarap .. haii apa lah aku mau cakap sama ko ni ..? ndak ada juga lah tapi ko ni lusu bah .. si Bb harap ko .. ko pula makan dia .. hihihihih

Bah okie lah ..klu sia mo quote satu2 sakapan kamu ni sia rasa sampai page 50 pun ndak abis woor cerita ..

lain kali kita sambung

BB klu lelaki yg manis mulut ni ko ikut saja stail dia ..pasal durang ni mimang gitu sudah ... selagi ndak dapat tu amoi nah berabis tu.....itu kawan sia yg lelaki mulut manis cakap ..kamu ni ibarat tu burung merpati ..sangat jinak tapi bila urg pigi dakat trus lari .. hehehe kan BB.. :pig: Jadi kesimpulannya... buli dakat tapi ndak buli tangkap ..hahahaha
hihihihiiii..... indalah ba makan2, sia kasau2 dia sj bah.....

tu lah bah mama, mengacau ja dia tau..malas sia..tidak berbaloi kesetiaanku pada si pukutarap itu..biarlah ku cari port baru..sekarang ni sia pikir2..'berdua lebih baik dari bersatu' kah atau 'bersendiri lebih baik dari bersama' Razz
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
pukutarap
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 517
Points : -5
Registration date : 2008-04-18

PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Tue Jul 08, 2008 2:53 pm

BBmonkey wrote:
pukutarap wrote:
BBmonkey wrote:
ko saja yg dulu-duluan kasih keruh...ko tinguk kami sini sama durang tuan osamang, pukutarap, hotmama, berry..syiok-syiok kamu bermandi-mandian berenang di air yg jernih...
nda berani lagi lah menyampk cakap orang yg lurus2 ni..lagipun cintaku beralih arah pada tuan osamang bing ladeng yg hot dan kaw kaw tu..wakakakaka..(propa ja tu )
aduinaaaa..... jd, sia masamana? itu yg darling darling timpu ari masamana tu?


ko jarang sekali ada masa sia betul2 'perlu' sama ko..tuan osamang juga yg menggumbirakan hatiku ini...sia-sia sia tunggu ko..abis cair semua lipstik, rugi sia p salun, set rambut..nda ko muncul2..ko pigi jumpa yg no.1 kah no.2? jadi bila gia di giliran sia? ni masam biarlah sa la yg mengalah..biasa la kalau jadi no.3..jadi anak bulan saja. Sad
aduinaaaa, kalou sama sia, inda payalah bah set2 rambut, ginsu2, nt inda 'balance', nt malu pula sia jalan sama kao, kao taulah style sia ni...... sia ni indada bah masa pikir yg rumantik2, kao pikir time sia saturang sana kabun gatah, pikiran sia malayang2 kah? aduinaaaa, konsentret bah sia memutung, kalou inda konsentret, rusak puku gatah..... tp kalou kao mau pigi sama si osamang, kao pigilah, tulung dia buat bom.....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones   Today at 1:31 pm

Back to top Go down
 
Why It's Easier To Pick Up Good Looking Women Than Plain Ones
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» CELEBRATING WITH WINE IN JAMAICA WHEN TO DRINK THE GOOD STUFF
» look good and feel your best in 2011
» MILK PICK UP ON I-95 FOR MY SON IF YOU HAVE ANYTHING AT ALL!!!
» Good Morning, Happiness!
» Confusion is good? Gerryspeak..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SABAH :: Umum :: Ladies Talk-
Jump to: