SABAH


 
HomeHome  Portal*Portal*  FAQFAQ  RegisterRegister  Log inLog in  
Selamat datang ke SBF, laman web berinfo dan membina minda rakyat Sabah ke arah perkongsian idea serta penggalakan pembangunan minda individu secara positif. Terdapat topik popular dalam forum ini yang hanya boleh diakses oleh ahli berdaftar sahaja. Semua lagu yang terdapat dalam laman web ini merupakan promosi sahaja. Sila ke kedai yang berhampiran untuk mendapatkan lagu tersebut. Semua post yang tidak sesuai atau melanggar peraturan berforum juga akan dipadam serta-merta demi menjaga nama baik SBF. Selamat berforum. Terima kasih. Admin SBF

Share | 
 

 Saya sakit mata!!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Saya sakit mata!!   Mon Jul 21, 2008 8:55 pm

Warna font utk Tuan tuan Admin dan moderator menyilaukan mata. Minta maaf ya tuan admin dan mods, tapi bulih tukar kah kaler tu..mata saya ini sensitif sangat lah. nanti kalau saya berforum sambil pakai cermin mata hitam takut si BB perli perli saya pula. Very Happy
Back to top Go down
skyjetj
Regular Member
Regular Member


Number of posts : 185
Points : 18
Registration date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Mon Jul 21, 2008 9:19 pm

???? Apa warna yang ngam korrud? Saya tengok macam ok saja tu. Ya lah kan, lain orang lain citarasa.
Back to top Go down
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Mon Jul 21, 2008 9:46 pm

mirah pun ok saja. macam contrast sangat lah silau dia tu.
Back to top Go down
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 5:57 am

kakaka ..sia ndak perasan pulak
Back to top Go down
akinabalu
SBF Moderator
SBF Moderator


Male
Number of posts : 581
Points : 49
Registration date : 2008-02-22

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 8:01 am

korrud wrote:
Warna font utk Tuan tuan Admin dan moderator menyilaukan mata. Minta maaf ya tuan admin dan mods, tapi bulih tukar kah kaler tu..mata saya ini sensitif sangat lah. nanti kalau saya berforum sambil pakai cermin mata hitam takut si BB perli perli saya pula. Very Happy

Yakan, mungkin warna kuning macam bintang pangkat tu sesuai? Inilah baiknya dalam forum kita boleh memberi pandangan dan pandangan diambilkira oleh pengurusan kerana siapalah SBF tanpa ahli-ahli setia yang selama ini menyokong SBF.
Back to top Go down
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 9:41 am

akinabalu wrote:
korrud wrote:
Warna font utk Tuan tuan Admin dan moderator menyilaukan mata. Minta maaf ya tuan admin dan mods, tapi bulih tukar kah kaler tu..mata saya ini sensitif sangat lah. nanti kalau saya berforum sambil pakai cermin mata hitam takut si BB perli perli saya pula. Very Happy

Yakan, mungkin warna kuning macam bintang pangkat tu sesuai? Inilah baiknya dalam forum kita boleh memberi pandangan dan pandangan diambilkira oleh pengurusan kerana siapalah SBF tanpa ahli-ahli setia yang selama ini menyokong SBF.
ya betul aki, warna macam dalam pangkat tu memang sesuai. kaler dia lembut saja.

Selain dari itu saya minta maaf kepada admin dan mods semua kalau saya ini terlebih2 pula. tapi mata saya jinis sensitif butul..bila terpandang saja tulisan warna tu..terus berair. dan bila saya tgk benda lian selain dari itu..sudah jadi kabur2 sikit. maklum saja, walaupun saya ini jarang log in, tapi saya sentiasa memantau perkembaangan SBF dari masa ke semasa. jadi warna itu macam gangguan konsentrasi saya.

akhir sekali saya minta maaf klu permintaan dan pandangan saya ini tidak sepatutnya.
Back to top Go down
tahan.tukul
SBF Moderator
SBF Moderator


Number of posts : 264
Points : 34
Registration date : 2008-03-01

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 3:44 pm

Bagus cadangan korrud ni.
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 4:24 pm

korrud wrote:
Warna font utk Tuan tuan Admin dan moderator menyilaukan mata. Minta maaf ya tuan admin dan mods, tapi bulih tukar kah kaler tu..mata saya ini sensitif sangat lah. nanti kalau saya berforum sambil pakai cermin mata hitam takut si BB perli perli saya pula. Very Happy

Sad kenapa lah sia pula jadi penjaat ni..ainaaaa si korrud..kalau pakai cermin mata hitamm nda apa bah...ensem bah tu, mcm S.jibeng...jangan yg tebal cermin mata sudah laa...geek tu..nda sia mau kasi jadi boifren. Razz
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 4:40 pm

BBmonkey wrote:
korrud wrote:
Warna font utk Tuan tuan Admin dan moderator menyilaukan mata. Minta maaf ya tuan admin dan mods, tapi bulih tukar kah kaler tu..mata saya ini sensitif sangat lah. nanti kalau saya berforum sambil pakai cermin mata hitam takut si BB perli perli saya pula. Very Happy

Sad kenapa lah sia pula jadi penjaat ni..ainaaaa si korrud..kalau pakai cermin mata hitamm nda apa bah...ensem bah tu, mcm S.jibeng...jangan yg tebal cermin mata sudah laa...geek tu..nda sia mau kasi jadi boifren. Razz

hihi..aku pun nda sudi.. Very Happy Very Happy ..kau tunggu saja si pukutarap..
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 4:42 pm

korrud wrote:
BBmonkey wrote:
korrud wrote:
Warna font utk Tuan tuan Admin dan moderator menyilaukan mata. Minta maaf ya tuan admin dan mods, tapi bulih tukar kah kaler tu..mata saya ini sensitif sangat lah. nanti kalau saya berforum sambil pakai cermin mata hitam takut si BB perli perli saya pula. Very Happy

Sad kenapa lah sia pula jadi penjaat ni..ainaaaa si korrud..kalau pakai cermin mata hitamm nda apa bah...ensem bah tu, mcm S.jibeng...jangan yg tebal cermin mata sudah laa...geek tu..nda sia mau kasi jadi boifren. Razz

hihi..aku pun nda sudi.. Very Happy Very Happy ..kau tunggu saja si pukutarap..


Naahhhh..kedapatan suda ko pakai cermin mata teball..kakakakakaa.... Very Happy
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 4:44 pm

BBmonkey wrote:
korrud wrote:
BBmonkey wrote:
korrud wrote:
Warna font utk Tuan tuan Admin dan moderator menyilaukan mata. Minta maaf ya tuan admin dan mods, tapi bulih tukar kah kaler tu..mata saya ini sensitif sangat lah. nanti kalau saya berforum sambil pakai cermin mata hitam takut si BB perli perli saya pula. Very Happy

Sad kenapa lah sia pula jadi penjaat ni..ainaaaa si korrud..kalau pakai cermin mata hitamm nda apa bah...ensem bah tu, mcm S.jibeng...jangan yg tebal cermin mata sudah laa...geek tu..nda sia mau kasi jadi boifren. Razz

hihi..aku pun nda sudi.. Very Happy Very Happy ..kau tunggu saja si pukutarap..


Naahhhh..kedapatan suda ko pakai cermin mata teball..kakakakakaa.... Very Happy

haha...bila masa aku pakai cermin..seumur hidup nda pernah lagi bah..mata saya ini telampau terang..dalam gelap pun bulih nampak..
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 22, 2008 5:18 pm

korrud wrote:
BBmonkey wrote:
korrud wrote:
BBmonkey wrote:
korrud wrote:
Warna font utk Tuan tuan Admin dan moderator menyilaukan mata. Minta maaf ya tuan admin dan mods, tapi bulih tukar kah kaler tu..mata saya ini sensitif sangat lah. nanti kalau saya berforum sambil pakai cermin mata hitam takut si BB perli perli saya pula. Very Happy

Sad kenapa lah sia pula jadi penjaat ni..ainaaaa si korrud..kalau pakai cermin mata hitamm nda apa bah...ensem bah tu, mcm S.jibeng...jangan yg tebal cermin mata sudah laa...geek tu..nda sia mau kasi jadi boifren. Razz

hihi..aku pun nda sudi.. Very Happy Very Happy ..kau tunggu saja si pukutarap..


Naahhhh..kedapatan suda ko pakai cermin mata teball..kakakakakaa.... Very Happy

haha...bila masa aku pakai cermin..seumur hidup nda pernah lagi bah..mata saya ini telampau terang..dalam gelap pun bulih nampak..

alamak...nda dapat lah kita sembunyi kalau main tapuk tapuk sama si korrud ni..tinggi pula hkimat dia ni..
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
blueberry
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 483
Points : 0
Registration date : 2008-03-26

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Wed Jul 23, 2008 6:28 am

sia pun mcm si korrud jgk pndai berair tu mata klu tguk tu kaler hehe..soft, light but striking ba (bagi sia la).. lagipun huruf dia macam melekat satu sama lain jd klu tefokus p sana mimang sakit sikit mo adjust tu mata...tp stakat ni sia try inda tguk apa2 yg bikin mata sia berair..ahaks.. alien
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Wed Jul 23, 2008 2:19 pm

blueberry wrote:
sia pun mcm si korrud jgk pndai berair tu mata klu tguk tu kaler hehe..soft, light but striking ba (bagi sia la).. lagipun huruf dia macam melekat satu sama lain jd klu tefokus p sana mimang sakit sikit mo adjust tu mata...tp stakat ni sia try inda tguk apa2 yg bikin mata sia berair..ahaks.. alien

kalau yang macam tu sudah, nda lagi sia mo penat penat baca..sya kasih limpas saja.
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
Admin
SBF Admin
SBF Admin


Number of posts : 337
Points : 19
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Thu Jul 24, 2008 3:46 pm

Bah, harap warna macam bintang tu tidak menyakitkan mata anda.
Back to top Go down
http://sabah.forumotion.com
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Thu Jul 24, 2008 4:05 pm

nah terima kasih tuan admin. susah susah saja..warna ini memang cukup bagus. lembut saja kaler dia.
Back to top Go down
Admin
SBF Admin
SBF Admin


Number of posts : 337
Points : 19
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Fri Jul 25, 2008 10:41 pm

No problem alpha. Keep on suggesting.
Back to top Go down
http://sabah.forumotion.com
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Sat Jul 26, 2008 1:04 am

Warna ini kali ngam tuan admin....OK lah tu.
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
akinabalu
SBF Moderator
SBF Moderator


Male
Number of posts : 581
Points : 49
Registration date : 2008-02-22

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Sat Jul 26, 2008 5:27 pm

Kalau ada cadangan jangan lupa cadangkan saja ok. Bahaya kalau tapuk-tapuk dalam hati.
Back to top Go down
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Jul 29, 2008 7:37 am

hehe ..sisik tapuk bah durang bilang tu kan aki Razz :pig:
Back to top Go down
Admin
SBF Admin
SBF Admin


Number of posts : 337
Points : 19
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Thu Jul 31, 2008 8:08 am

Yang tapuk-tapuk tu mungkin termasuk dalam golongan introvert? Very Happy
Back to top Go down
http://sabah.forumotion.com
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Aug 05, 2008 12:52 am

Admin wrote:
Yang tapuk-tapuk tu mungkin termasuk dalam golongan introvert? Very Happy

buleh kah tuan admin kasi tau apa erti introvert?... Rolling Eyes
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Aug 05, 2008 3:15 am

BBmonkey wrote:
Admin wrote:
Yang tapuk-tapuk tu mungkin termasuk dalam golongan introvert? Very Happy

buleh kah tuan admin kasi tau apa erti introvert?... Rolling Eyes


Introvert sama erti sama "pervert" .... kakakakakakakkakakaka

Ndak bah BB ..sia main2 saja baitu ..hehe soli ahhh Insik Admin ...
Introvert tu urg yg pemalu bah (betul kah Mr Spidey?) kata lawan dia extrovert :pig:
Back to top Go down
Admin
SBF Admin
SBF Admin


Number of posts : 337
Points : 19
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Aug 05, 2008 6:56 am

Introvert:

http://giftedkids.about.com/od/glossary/g/introvert.htm

I'd rather be an extrovert person:

Extrovert:

http://www.wisegeek.com/what-is-an-extrovert.htm
Back to top Go down
http://sabah.forumotion.com
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Tue Aug 05, 2008 3:03 pm

hot_mama wrote:
BBmonkey wrote:
Admin wrote:
Yang tapuk-tapuk tu mungkin termasuk dalam golongan introvert? Very Happy

buleh kah tuan admin kasi tau apa erti introvert?... Rolling Eyes


Introvert sama erti sama "pervert" .... kakakakakakakkakakaka

Ndak bah BB ..sia main2 saja baitu ..hehe soli ahhh Insik Admin ...
Introvert tu urg yg pemalu bah (betul kah Mr Spidey?) kata lawan dia extrovert :pig:

hehehe..adakah 'pervert'. Laughing
sia rasa isa ada dua dua ni..ada masa sia pemalu...ada masa sia berani mati..aiyar...entah lah.
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
Sponsored content




PostSubject: Re: Saya sakit mata!!   Today at 1:28 pm

Back to top Go down
 
Saya sakit mata!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SABAH :: SBF Front Desk :: Bincang Maklumbalas dan Pertanyaan Mengenai Sabah Borneo Forum-
Jump to: