SABAH


 
HomeHome  Portal*Portal*  FAQFAQ  RegisterRegister  Log inLog in  
Selamat datang ke SBF, laman web berinfo dan membina minda rakyat Sabah ke arah perkongsian idea serta penggalakan pembangunan minda individu secara positif. Terdapat topik popular dalam forum ini yang hanya boleh diakses oleh ahli berdaftar sahaja. Semua lagu yang terdapat dalam laman web ini merupakan promosi sahaja. Sila ke kedai yang berhampiran untuk mendapatkan lagu tersebut. Semua post yang tidak sesuai atau melanggar peraturan berforum juga akan dipadam serta-merta demi menjaga nama baik SBF. Selamat berforum. Terima kasih. Admin SBF

Share | 
 

 Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Admin
SBF Admin
SBF Admin


Number of posts : 337
Points : 19
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Thu Jul 31, 2008 8:19 am

BBmonkey wrote:
bongingtugarang wrote:
TonduYutung wrote:
BBmonkey wrote:
Tulah bah tu...memang tidak sihat lah cara dia mo melayani kekasih ni...betul tu Yutung, bukan semua lelaki mcm tu...ada lagi yg baik2 di luar sana..sia prefer yg kasi tenguk dia punya true colour...bukan yang mo kasih tunjuk2 yg dia baik..buleh tau bah kan?tapi kita masih kena hati hati...even the colours buleh change anytime..fading or mixing..

ya betul 2 BB.... sometimes mmg ssh mo knl hati urg ni..... so, sambayang sajalah kita spy dpt partner yg baik2 heheehee.. Very Happy

..what happen if their colour are like rainbows? bounce bounce

itulah masalah dia..memang cantik..mo kasih tinggal pun sayang..tapi tulah, kalau sudah nama dia rainbow..akan sirna setelah mentari mula hilang dan hujan hujan semakin menjauh...apa yng tinggal?..sekeping hati yang menahan sakit , menahan perit..

Susah pula saya nak faham maksud BB ni. Boleh jelaskan lebih detail? Very Happy
Back to top Go down
http://sabah.forumotion.com
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Thu Jul 31, 2008 4:45 pm

Admin wrote:
BBmonkey wrote:
bongingtugarang wrote:
TonduYutung wrote:
BBmonkey wrote:
Tulah bah tu...memang tidak sihat lah cara dia mo melayani kekasih ni...betul tu Yutung, bukan semua lelaki mcm tu...ada lagi yg baik2 di luar sana..sia prefer yg kasi tenguk dia punya true colour...bukan yang mo kasih tunjuk2 yg dia baik..buleh tau bah kan?tapi kita masih kena hati hati...even the colours buleh change anytime..fading or mixing..

ya betul 2 BB.... sometimes mmg ssh mo knl hati urg ni..... so, sambayang sajalah kita spy dpt partner yg baik2 heheehee.. Very Happy

..what happen if their colour are like rainbows? bounce bounce

itulah masalah dia..memang cantik..mo kasih tinggal pun sayang..tapi tulah, kalau sudah nama dia rainbow..akan sirna setelah mentari mula hilang dan hujan semakin menjauh...apa yng tinggal?..sekeping hati yang menahan sakit , menahan perit..

Susah pula saya nak faham maksud BB ni. Boleh jelaskan lebih detail? Very Happy

panjang cerita la tuan admin..biarlah rahsia..cuma sia mo kasi share saja yg sikit2 tu di sini..macam lagu si sheryl crow tu " first cut is the deepest'...
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
tahan.tukul
SBF Moderator
SBF Moderator


Number of posts : 264
Points : 34
Registration date : 2008-03-01

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Thu Jul 31, 2008 5:58 pm

Harap-harap mentari sentiasa bersinar terang tanpa hujan di tengah hari.
Back to top Go down
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Fri Aug 01, 2008 4:03 am

BBmonkey wrote:
bongingtugarang wrote:
TonduYutung wrote:
BBmonkey wrote:
Tulah bah tu...memang tidak sihat lah cara dia mo melayani kekasih ni...betul tu Yutung, bukan semua lelaki mcm tu...ada lagi yg baik2 di luar sana..sia prefer yg kasi tenguk dia punya true colour...bukan yang mo kasih tunjuk2 yg dia baik..buleh tau bah kan?tapi kita masih kena hati hati...even the colours buleh change anytime..fading or mixing..

ya betul 2 BB.... sometimes mmg ssh mo knl hati urg ni..... so, sambayang sajalah kita spy dpt partner yg baik2 heheehee.. Very Happy

..what happen if their colour are like rainbows? bounce bounce

itulah masalah dia..memang cantik..mo kasih tinggal pun sayang..tapi tulah, kalau sudah nama dia rainbow..akan sirna setelah mentari mula hilang dan hujan hujan semakin menjauh...apa yng tinggal?..sekeping hati yang menahan sakit , menahan perit..


aiseh keluar sdh kata2 jiwang dr c BB hhehhe....
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Fri Aug 01, 2008 4:23 am

TonduYutung wrote:
BBmonkey wrote:
bongingtugarang wrote:
TonduYutung wrote:
BBmonkey wrote:
Tulah bah tu...memang tidak sihat lah cara dia mo melayani kekasih ni...betul tu Yutung, bukan semua lelaki mcm tu...ada lagi yg baik2 di luar sana..sia prefer yg kasi tenguk dia punya true colour...bukan yang mo kasih tunjuk2 yg dia baik..buleh tau bah kan?tapi kita masih kena hati hati...even the colours buleh change anytime..fading or mixing..

ya betul 2 BB.... sometimes mmg ssh mo knl hati urg ni..... so, sambayang sajalah kita spy dpt partner yg baik2 heheehee.. Very Happy

..what happen if their colour are like rainbows? bounce bounce

itulah masalah dia..memang cantik..mo kasih tinggal pun sayang..tapi tulah, kalau sudah nama dia rainbow..akan sirna setelah mentari mula hilang dan hujan hujan semakin menjauh...apa yng tinggal?..sekeping hati yang menahan sakit , menahan perit..


aiseh keluar sdh kata2 jiwang dr c BB hhehhe....

jiwang karat ni mamat..eh,..tak kan serius kot?
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
skyjetj
Regular Member
Regular Member


Number of posts : 185
Points : 18
Registration date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Fri Aug 01, 2008 4:27 am

tahan.tukul wrote:
Harap-harap mentari sentiasa bersinar terang tanpa hujan di tengah hari.

Alangkah baik kalau setiap hari-hari yang berlalu disinari oleh keriangan dan keceriaan yang tak akan luput selagi hayat masih ada kan bos.
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Mon Aug 04, 2008 12:58 am

skyjetj wrote:
tahan.tukul wrote:
Harap-harap mentari sentiasa bersinar terang tanpa hujan di tengah hari.

Alangkah baik kalau setiap hari-hari yang berlalu disinari oleh keriangan dan keceriaan yang tak akan luput selagi hayat masih ada kan bos.

tidak semua hari hari itu akan ada mentari keriangan dan keceriaan...awan terkadang cemburu, lalu mendatangkan mendung, membawa hujan, menghadirkan episod sepi, bila sendirian mendengar titisan hujan yg jatuh...baru sedar, yg kita sebenar sendiri...
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Mon Aug 04, 2008 3:40 am

BBmonkey wrote:
skyjetj wrote:
tahan.tukul wrote:
Harap-harap mentari sentiasa bersinar terang tanpa hujan di tengah hari.

Alangkah baik kalau setiap hari-hari yang berlalu disinari oleh keriangan dan keceriaan yang tak akan luput selagi hayat masih ada kan bos.

tidak semua hari hari itu akan ada mentari keriangan dan keceriaan...awan terkadang cemburu, lalu mendatangkan mendung, membawa hujan, menghadirkan episod sepi, bila sendirian mendengar titisan hujan yg jatuh...baru sedar, yg kita sebenar sendiri...

wahh respek sa sma c BB, ..... rock2 tapi kalo bt ayat..wahhhh, Power oo...
c Borneo pn tunduk mengalah kana ayat..hehhehe......
mcm ni lah bah kehidupan d dunia ni BB.. tidak semua indah.... nama pn Dunia yg berdosa....... keriangan n keceriaann sepanjang hayat hanya dpt kita rasa bila kt d Surga nanti.. Very Happy .....
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Mon Aug 04, 2008 6:38 pm

TonduYutung wrote:
BBmonkey wrote:
skyjetj wrote:
tahan.tukul wrote:
Harap-harap mentari sentiasa bersinar terang tanpa hujan di tengah hari.

Alangkah baik kalau setiap hari-hari yang berlalu disinari oleh keriangan dan keceriaan yang tak akan luput selagi hayat masih ada kan bos.

tidak semua hari hari itu akan ada mentari keriangan dan keceriaan...awan terkadang cemburu, lalu mendatangkan mendung, membawa hujan, menghadirkan episod sepi, bila sendirian mendengar titisan hujan yg jatuh...baru sedar, yg kita sebenar sendiri...

wahh respek sa sma c BB, ..... rock2 tapi kalo bt ayat..wahhhh, Power oo...
c Borneo pn tunduk mengalah kana ayat..hehhehe......
mcm ni lah bah kehidupan d dunia ni BB.. tidak semua indah.... nama pn Dunia yg berdosa....... keriangan n keceriaann sepanjang hayat hanya dpt kita rasa bila kt d Surga nanti.. Very Happy .....

alalah Ytung...sia teda berani komen bab yg ini..macam mana pun kita berusaha utk jadi yg terbaik..masi ada lagi kelemahan diri kita yg kita tdak nampak, urang pun tidak nampak , tapi Dia nampak.. Rolling Eyes
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 05, 2008 3:35 am

wahhh bahasa jiwang ...lama sudah mama ndak berjiwang2 ni ..hehe Very Happy :pig:
Back to top Go down
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 05, 2008 10:05 am

BBmonkey wrote:
TonduYutung wrote:
BBmonkey wrote:
skyjetj wrote:
tahan.tukul wrote:
Harap-harap mentari sentiasa bersinar terang tanpa hujan di tengah hari.

Alangkah baik kalau setiap hari-hari yang berlalu disinari oleh keriangan dan keceriaan yang tak akan luput selagi hayat masih ada kan bos.

tidak semua hari hari itu akan ada mentari keriangan dan keceriaan...awan terkadang cemburu, lalu mendatangkan mendung, membawa hujan, menghadirkan episod sepi, bila sendirian mendengar titisan hujan yg jatuh...baru sedar, yg kita sebenar sendiri...

wahh respek sa sma c BB, ..... rock2 tapi kalo bt ayat..wahhhh, Power oo...
c Borneo pn tunduk mengalah kana ayat..hehhehe......
mcm ni lah bah kehidupan d dunia ni BB.. tidak semua indah.... nama pn Dunia yg berdosa....... keriangan n keceriaann sepanjang hayat hanya dpt kita rasa bila kt d Surga nanti.. Very Happy .....

alalah Ytung...sia teda berani komen bab yg ini..macam mana pun kita berusaha utk jadi yg terbaik..masi ada lagi kelemahan diri kita yg kita tdak nampak, urang pun tidak nampak , tapi Dia nampak.. Rolling Eyes

hee.. teda urg yg perfect bah... suma ada kelemahan .. besalah bai tu...

aiseh mama..... ka c keluarlah ayat2 jiwang tu.. kmi mo dgr jg Laughing
Back to top Go down
skyjetj
Regular Member
Regular Member


Number of posts : 185
Points : 18
Registration date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 05, 2008 11:52 am

TonduYutung wrote:
BBmonkey wrote:
skyjetj wrote:
tahan.tukul wrote:
Harap-harap mentari sentiasa bersinar terang tanpa hujan di tengah hari.

Alangkah baik kalau setiap hari-hari yang berlalu disinari oleh keriangan dan keceriaan yang tak akan luput selagi hayat masih ada kan bos.

tidak semua hari hari itu akan ada mentari keriangan dan keceriaan...awan terkadang cemburu, lalu mendatangkan mendung, membawa hujan, menghadirkan episod sepi, bila sendirian mendengar titisan hujan yg jatuh...baru sedar, yg kita sebenar sendiri...

wahh respek sa sma c BB, ..... rock2 tapi kalo bt ayat..wahhhh, Power oo...
c Borneo pn tunduk mengalah kana ayat..hehhehe......
mcm ni lah bah kehidupan d dunia ni BB.. tidak semua indah.... nama pn Dunia yg berdosa....... keriangan n keceriaann sepanjang hayat hanya dpt kita rasa bila kt d Surga nanti.. Very Happy .....

Uuiii Yutung, macam mana kau tau si Borneo mengalah? Atau dia bagi can saja bah tu. Kau pernah baca hujah-hujah si Borneo di SF kah? Hehee jangan cepat buat kesimpulan ah Yutung.
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 05, 2008 3:08 pm

Yah bah,,si Yutung ni..mana ada si tuan borneo mengalah.dia tu gntleman bah..tu lah dia kasi can tu..Jangan ko main main sama tuan borneo..slow n steady win the race dia ni..
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
mamat53
Regular Member
Regular Member


Number of posts : 165
Points : 21
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 05, 2008 3:40 pm

Balik kepada perbincangan thread ini, saya fikir, untuk mengambil hati sidia dengan cara bekesan ialah dengan cara kita mesti mengetahui apa yang disukai dan tidak disukai oleh sidia tu, betul tak kawan-kawan? Perkara-perkara yang wajib ialah misalnya mengingati tarikh lahir ( hari jadi ) sidia, dll.
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 05, 2008 3:55 pm

mamat53 wrote:
Balik kepada perbincangan thread ini, saya fikir, untuk mengambil hati sidia dengan cara bekesan ialah dengan cara kita mesti mengetahui apa yang disukai dan tidak disukai oleh sidia tu, betul tak kawan-kawan? Perkara-perkara yang wajib ialah misalnya mengingati tarikh lahir ( hari jadi ) sidia, dll.

betul..
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Wed Aug 06, 2008 5:11 am

hehhe.. sa sakap2 sja bai tu..... manatau c Borneo kalo kna ayat sama gadis, wahh trus layu. haaha indabah... jan mare ar borneo, sa tau ko hebats....

tq lah mamat.. ko tlh mengembalikan kmi ke jaln yg benar..

c mamat ni msti pndi ambk hati gadis ni... gentelmen lah katakan... kongsi2 lah mcm na ko mengurat gf ko... hehe
Back to top Go down
Borneo
VIP Moderator
VIP Moderator


Number of posts : 950
Location : North Borneo
Points : 266
Registration date : 2008-02-23

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Thu Aug 07, 2008 8:10 am

TonduYutung wrote:
hehhe.. sa sakap2 sja bai tu..... manatau c Borneo kalo kna ayat sama gadis, wahh trus layu. haaha indabah... jan mare ar borneo, sa tau ko hebats....

tq lah mamat.. ko tlh mengembalikan kmi ke jaln yg benar..

c mamat ni msti pndi ambk hati gadis ni... gentelmen lah katakan... kongsi2 lah mcm na ko mengurat gf ko... hehe

Ya, macam mana cara kuntik yang romantik mamat? Very Happy

_________________
Read this before successfully posting:
http://sabah.forumotion.com/faq.htm
Back to top Go down
Pakbelalang
Regular Member
Regular Member


Male
Number of posts : 247
Age : 107
Location : sabah
Job/hobbies : kuli
Points : -12
Registration date : 2008-08-09

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Sat Aug 09, 2008 2:14 pm

Borneo wrote:
TonduYutung wrote:
hehhe.. sa sakap2 sja bai tu..... manatau c Borneo kalo kna ayat sama gadis, wahh trus layu. haaha indabah... jan mare ar borneo, sa tau ko hebats....

tq lah mamat.. ko tlh mengembalikan kmi ke jaln yg benar..

c mamat ni msti pndi ambk hati gadis ni... gentelmen lah katakan... kongsi2 lah mcm na ko mengurat gf ko... hehe

Ya, macam mana cara kuntik yang romantik mamat? Very Happy

ala,Borneo,ko kalau mau kuntik sumandak misti tunjukkan diri sabanar ko,pakailah wangi wangi,rambut misti kemas,pakaian pun misti kemas,dulu masa sia pikat Makbelalang pun sia ada guna sikit sikit cara ni,mimang bakasan jugalah,sampai sakarang sia sama Makbelalang masih lagi bahagia... Very Happy

sakarang ni sia masih lagi pakai wangi wangi kalau mau pikat Makbelalang hihihihihi.. Laughing
Back to top Go down
http://www.google.com
korrud
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 484
Points : 3
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Sat Aug 09, 2008 2:18 pm

pindik kata sisik mosti okilat!!
Back to top Go down
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Mon Aug 11, 2008 3:17 am

Pakbelalang wrote:
Borneo wrote:
TonduYutung wrote:
hehhe.. sa sakap2 sja bai tu..... manatau c Borneo kalo kna ayat sama gadis, wahh trus layu. haaha indabah... jan mare ar borneo, sa tau ko hebats....

tq lah mamat.. ko tlh mengembalikan kmi ke jaln yg benar..

c mamat ni msti pndi ambk hati gadis ni... gentelmen lah katakan... kongsi2 lah mcm na ko mengurat gf ko... hehe

Ya, macam mana cara kuntik yang romantik mamat? Very Happy

ala,Borneo,ko kalau mau kuntik sumandak misti tunjukkan diri sabanar ko,pakailah wangi wangi,rambut misti kemas,pakaian pun misti kemas,dulu masa sia pikat Makbelalang pun sia ada guna sikit sikit cara ni,mimang bakasan jugalah,sampai sakarang sia sama Makbelalang masih lagi bahagia... Very Happy

sakarang ni sia masih lagi pakai wangi wangi kalau mau pikat Makbelalang hihihihihi.. Laughing

wahh............ romantik bangat ko ni pakbelalang.... untung c makbelalang dpt ko.. sdh kwin ma c rumantik.. wahh.....
Back to top Go down
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Mon Aug 11, 2008 3:18 am

korrud wrote:
pindik kata sisik mosti okilat!!

apalah mksd tersirat ko ni mamat?
Back to top Go down
osmangbinladeng
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 318
Points : -9
Registration date : 2008-05-02

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 12, 2008 7:31 am

Pakbelalang wrote:


ala,Borneo,ko kalau mau kuntik sumandak misti tunjukkan diri sabanar ko,pakailah wangi wangi,rambut misti kemas,pakaian pun misti kemas,dulu masa sia pikat Makbelalang pun sia ada guna sikit sikit cara ni,mimang bakasan jugalah,sampai sakarang sia sama Makbelalang masih lagi bahagia... Very Happy

sakarang ni sia masih lagi pakai wangi wangi kalau mau pikat Makbelalang hihihihihi.. Laughing
hehehe...ni tips kira baik ni...trus sy emigin...pakai kemeja butang sampai atas...rambut pakai jel yg kasih karas, pastu sikat Belah siring, selaur tuckin sampai atas pusat, stoking sampai lutut..kasut itam kana kiwi lagi...fuh!!! tatap janda pun urat tu...kan buss Laughing Laughing
Back to top Go down
skyjetj
Regular Member
Regular Member


Number of posts : 185
Points : 18
Registration date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 12, 2008 7:34 am

TonduYutung wrote:
korrud wrote:
pindik kata sisik mosti okilat!!

apalah mksd tersirat ko ni mamat?

Bukan mamat bah tu tapi korrud bah itu. Saya kasi betul saja kio.
Back to top Go down
skyjetj
Regular Member
Regular Member


Number of posts : 185
Points : 18
Registration date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 12, 2008 7:36 am

Pakbelalang wrote:
Borneo wrote:
TonduYutung wrote:
hehhe.. sa sakap2 sja bai tu..... manatau c Borneo kalo kna ayat sama gadis, wahh trus layu. haaha indabah... jan mare ar borneo, sa tau ko hebats....

tq lah mamat.. ko tlh mengembalikan kmi ke jaln yg benar..

c mamat ni msti pndi ambk hati gadis ni... gentelmen lah katakan... kongsi2 lah mcm na ko mengurat gf ko... hehe

Ya, macam mana cara kuntik yang romantik mamat? Very Happy

ala,Borneo,ko kalau mau kuntik sumandak misti tunjukkan diri sabanar ko,pakailah wangi wangi,rambut misti kemas,pakaian pun misti kemas,dulu masa sia pikat Makbelalang pun sia ada guna sikit sikit cara ni,mimang bakasan jugalah,sampai sakarang sia sama Makbelalang masih lagi bahagia... Very Happy

sakarang ni sia masih lagi pakai wangi wangi kalau mau pikat Makbelalang hihihihihi.. Laughing

Rambut pun mesti macam yang The Beatles dan Elvis Presley punya style kan.
Back to top Go down
Pakbelalang
Regular Member
Regular Member


Male
Number of posts : 247
Age : 107
Location : sabah
Job/hobbies : kuli
Points : -12
Registration date : 2008-08-09

PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Tue Aug 12, 2008 5:12 pm

hahaha...sia dulu masa mamikat mak belalang bukan saja rambut malakat...siap buat skrip lagi mau kasi ayat mak belalang...sambil tunduk tunduk baca skrip sampai tidak dapat kosontrat mau tingu muka mak belalang...tapi itu dululah sakarang ni tia payah lagi tulis tulis skrip ..main cakap turus saja...kalau rasa mau cakap I LUV U kah I MISS U kah...sia cakap turus saja..mana ada malu malu lagi..kalau sia cakap bagitu sama mak belalang dia senyum senyum saja..itu artinya dia sayang sia lah tu..hihihihi
Back to top Go down
http://www.google.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?   Today at 6:51 am

Back to top Go down
 
Cara melayani atau mendekati kekasih dgn cara sihat bagaimana?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Whicon places new homes on the jamaican market
» Andrea Bocelli
» 400 Bad Request - Request Header Or Cookie Too Large
» How to edit a .bbtheme file
» Andi Deris

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SABAH :: Umum :: Ladies Talk-
Jump to: