SABAH


 
HomeHome  Portal*Portal*  FAQFAQ  RegisterRegister  Log inLog in  
Selamat datang ke SBF, laman web berinfo dan membina minda rakyat Sabah ke arah perkongsian idea serta penggalakan pembangunan minda individu secara positif. Terdapat topik popular dalam forum ini yang hanya boleh diakses oleh ahli berdaftar sahaja. Semua lagu yang terdapat dalam laman web ini merupakan promosi sahaja. Sila ke kedai yang berhampiran untuk mendapatkan lagu tersebut. Semua post yang tidak sesuai atau melanggar peraturan berforum juga akan dipadam serta-merta demi menjaga nama baik SBF. Selamat berforum. Terima kasih. Admin SBF

Share | 
 

 Dulu Lain Sekarang Lain

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
shalon6095
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 554
Points : -90
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Apr 30, 2008 2:42 pm

Hai semua kawan2 di SBF...

Sia buka topik nie sbb mau tanya sama kawan2 semua... napa ba tu perempuan, kalau belum kawin selalunya ramping tetapi lepas da kawin dan lahirkan anak...badan bertambah Saiz... kalau dulu pinggang 24...sekarang 30...

Sia harap kawan2 semua memberi respon krn setahu sia perempuan ni takut GEMUK...kekeke

Segala pandangan kawan2 sangat berharga utk gadis2 dan wanita2 di SBF niee..
Sila kongsi dan kita bincang sama2... Very Happy
Back to top Go down
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Fri May 02, 2008 5:18 am

Alaaa .. besalah bah tu ... perubahan cuaca urang bilang .. Bukan saja perempuan bah ada juga lelaki yang pandi berubah .. dulu slim sekarang buncit.. wahahahahahaa...
Tapi bukan semestinya klu sudah kawin tu perempuan gemuk.. ada juga yang tatap maintain woorrr .. ada 4 anak lagi tu !! Laughing Laughing :pig:
Back to top Go down
akinabalu
SBF Moderator
SBF Moderator


Male
Number of posts : 581
Points : 49
Registration date : 2008-02-22

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Fri May 02, 2008 5:45 am

Yalah hot_mama. Saya juga selalu terkeliru jika ada wanita sudah anak lima misalnya tetapi tetap maintain kerampingan mereka. Saya ada lihat diiklan seperti Ziana Zain dan Amy Mastura yang bekerjasama dengan satu syarikat tu untuk kerampingan fizikal.

Oh ya, semalam saya ada pergi ke City Mall di Jalan Lintas Luyang dan terjumpa kedai ini: Kedai Refleksi Cinta ( saya pun lupa tanya siapa pemiliknya ). Saya ingatkan kedai ini mengubati orang yang putus cinta ke, atau yang sewaktu dengannya. Apabila saya tengok iklan di depan kedai tu, rupa-rupanya kedai ini ialah terapi refleksology kaki, bekam sert akupunktur. Bagus kedai ini.
Back to top Go down
shalon6095
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 554
Points : -90
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Sat May 03, 2008 7:06 am

akinabalu wrote:
Yalah hot_mama. Saya juga selalu terkeliru jika ada wanita sudah anak lima misalnya tetapi tetap maintain kerampingan mereka. Saya ada lihat diiklan seperti Ziana Zain dan Amy Mastura yang bekerjasama dengan satu syarikat tu untuk kerampingan fizikal.

Oh ya, semalam saya ada pergi ke City Mall di Jalan Lintas Luyang dan terjumpa kedai ini: Kedai Refleksi Cinta ( saya pun lupa tanya siapa pemiliknya ). Saya ingatkan kedai ini mengubati orang yang putus cinta ke, atau yang sewaktu dengannya. Apabila saya tengok iklan di depan kedai tu, rupa-rupanya kedai ini ialah terapi refleksology kaki, bekam sert akupunktur. Bagus kedai ini.


Aki, boleh merawat masalah berat badan ka tu sana? Very Happy
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Tue Jun 03, 2008 7:04 pm

Nda juga bah. Kalau tidak jaga badan memang jadi labu air.biasanya perempuan ni, biar macamana ramping sekali pun , bila suda deliver BB, pinggul akan lebar sedikit. itu semua org tau bah tu kan. Buleh la p berurut kasi balik tu tulang pingul p asal sebelum deliver..tapi ini sa cadangkan kepada yg tidak mo beranak la. kalau masi mo tambah anak , bagus jangan.pasal sakit mo deliver nanti, macam sakit deliver anak pertama. bayangkan kena tunggu 1 jam utk pintu rahim terbuka sebesar 1cm. rahim perlu 10cm besar supaya BB senang keluar..jadi masa tu pintu rahim mo buka, tulang2 pinggul turut akan bergerak sama..jadi sebab itu la kenapa sakit bersalin tu di no.2 selepas sakit menghadapi kematian.

jangan hairan kalau org ppuan tu kurus tpi lebar punggung. yang lelaki pula, dorang jadi lebar pasal hati senang.bini pandai jaga. Razz
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
Borneo
VIP Moderator
VIP Moderator


Number of posts : 950
Location : North Borneo
Points : 266
Registration date : 2008-02-23

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Tue Jun 03, 2008 8:17 pm

BBmonkey wrote:
Nda juga bah. Kalau tidak jaga badan memang jadi labu air.biasanya perempuan ni, biar macamana ramping sekali pun , bila suda deliver BB, pinggul akan lebar sedikit. itu semua org tau bah tu kan. Buleh la p berurut kasi balik tu tulang pingul p asal sebelum deliver..tapi ini sa cadangkan kepada yg tidak mo beranak la. kalau masi mo tambah anak , bagus jangan.pasal sakit mo deliver nanti, macam sakit deliver anak pertama. bayangkan kena tunggu 1 jam utk pintu rahim terbuka sebesar 1cm. rahim perlu 10cm besar supaya BB senang keluar..jadi masa tu pintu rahim mo buka, tulang2 pinggul turut akan bergerak sama..jadi sebab itu la kenapa sakit bersalin tu di no.2 selepas sakit menghadapi kematian.

jangan hairan kalau org ppuan tu kurus tpi lebar punggung. yang lelaki pula, dorang jadi lebar pasal hati senang.bini pandai jaga. Razz

Hah, yang ini saya setuju. Cuma, kita semua kena rajin-rajinlah bersenam dan mengamalkan pemakanan yang seimbang dan sihat. Sebab tulah ada ramai orang yang mengamalkan kehidupan 'vegetarian' untuk mengawal kandungan lemak dan kolesterol dlm fizikal individu.
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Tue Jun 03, 2008 8:29 pm

Nda juga bagus jadi vegetarian ni. badan kita masih perlu lemak dlm pemakanan, tapi dlm jumlah yg sikit. kalau org yg vegetarian tu, kulit dorang halus , tapi pucat.ikut carta makanan yg mcm org kesihatan sarankan. kita amalkan pemakanan sihat pun nda guna juga kalau cara hidup tidak sihat.contoh, tidak bersenam.penting tu, supaya banyak peluh keluar..dan otot kita tidak kendur cepat.peluh keluar, toksid pun keluar.bila otot kita kuat, badan kita cergas..
kurangkan garam, gula, ajinomoto...hehehehe.. Cool
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
akinabalu
SBF Moderator
SBF Moderator


Male
Number of posts : 581
Points : 49
Registration date : 2008-02-22

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Tue Jun 03, 2008 8:57 pm

BBmonkey wrote:
Nda juga bagus jadi vegetarian ni. badan kita masih perlu lemak dlm pemakanan, tapi dlm jumlah yg sikit. kalau org yg vegetarian tu, kulit dorang halus , tapi pucat.ikut carta makanan yg mcm org kesihatan sarankan. kita amalkan pemakanan sihat pun nda guna juga kalau cara hidup tidak sihat.contoh, tidak bersenam.penting tu, supaya banyak peluh keluar..dan otot kita tidak kendur cepat.peluh keluar, toksid pun keluar.bila otot kita kuat, badan kita cergas..
kurangkan garam, gula, ajinomoto...hehehehe.. Cool

Betul tu. Kita kena juga ikut apa yang disarankan oleh pakar-pakar kesihatan dan kecergasan. Saya salute betul dengan warga yang tinggal di mana-mana juga dan mengamalkan senaman dan cara hidup yg sihat.
Back to top Go down
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Jun 04, 2008 11:38 am

BBmonkey wrote:
Nda juga bah. Kalau tidak jaga badan memang jadi labu air.biasanya perempuan ni, biar macamana ramping sekali pun , bila suda deliver BB, pinggul akan lebar sedikit. itu semua org tau bah tu kan. Buleh la p berurut kasi balik tu tulang pingul p asal sebelum deliver..tapi ini sa cadangkan kepada yg tidak mo beranak la. kalau masi mo tambah anak , bagus jangan.pasal sakit mo deliver nanti, macam sakit deliver anak pertama. bayangkan kena tunggu 1 jam utk pintu rahim terbuka sebesar 1cm. rahim perlu 10cm besar supaya BB senang keluar..jadi masa tu pintu rahim mo buka, tulang2 pinggul turut akan bergerak sama..jadi sebab itu la kenapa sakit bersalin tu di no.2 selepas sakit menghadapi kematian.

jangan hairan kalau org ppuan tu kurus tpi lebar punggung. yang lelaki pula, dorang jadi lebar pasal hati senang.bini pandai jaga. Razz


Pandai lah ko BB ...

Klu perut lelaki jadi boroi tu kenapa ya? ... hehe Razz :pig:
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Jun 04, 2008 3:26 pm

hot_mama wrote:
BBmonkey wrote:
Nda juga bah. Kalau tidak jaga badan memang jadi labu air.biasanya perempuan ni, biar macamana ramping sekali pun , bila suda deliver BB, pinggul akan lebar sedikit. itu semua org tau bah tu kan. Buleh la p berurut kasi balik tu tulang pingul p asal sebelum deliver..tapi ini sa cadangkan kepada yg tidak mo beranak la. kalau masi mo tambah anak , bagus jangan.pasal sakit mo deliver nanti, macam sakit deliver anak pertama. bayangkan kena tunggu 1 jam utk pintu rahim terbuka sebesar 1cm. rahim perlu 10cm besar supaya BB senang keluar..jadi masa tu pintu rahim mo buka, tulang2 pinggul turut akan bergerak sama..jadi sebab itu la kenapa sakit bersalin tu di no.2 selepas sakit menghadapi kematian.

jangan hairan kalau org ppuan tu kurus tpi lebar punggung. yang lelaki pula, dorang jadi lebar pasal hati senang.bini pandai jaga. Razz


Pandai lah ko BB ...

Klu perut lelaki jadi boroi tu kenapa ya? ... hehe Razz :pig:


itu lah bah sa bilang tu..suami boroi tu pasal isteri pandai jaga makan minum.isteri pandai layan.suami senang hati.bila sudah senang apa2 makanan pun senang kena hadam.kalau suami aktif sukan, jarang bah boroi..yg x aktif ni la yg boroi..hehehe.lebih lebih lagi yg selalu aramaiti ngan 3 sepuluh.bah, macam la kamu nda faham. yg kurus pun ada juga boroiness tu.
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Thu Jun 05, 2008 3:24 am

BBmonkey wrote:
itu lah bah sa bilang tu..suami boroi tu pasal isteri pandai jaga makan minum.isteri pandai layan.suami senang hati.bila sudah senang apa2 makanan pun senang kena hadam.kalau suami aktif sukan, jarang bah boroi..yg x aktif ni la yg boroi..hehehe.lebih lebih lagi yg selalu aramaiti ngan 3 sepuluh.bah, macam la kamu nda faham. yg kurus pun ada juga boroiness tu.


Laughing Laughing boroiness pasal 10-3 Laughing Laughing :pig: :pig:
Back to top Go down
shalon6095
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Number of posts : 554
Points : -90
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Thu Jun 05, 2008 4:21 pm

wah si hot_mama dan c BB ni pandai betul mengulas ttg perut boroi ni. Very Happy
Back to top Go down
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Thu Jun 05, 2008 4:59 pm

Memang kami. kerana kami ni adalah pemerhati, pemikir dan kami menilai....betul tak Mama?
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
tahan.tukul
SBF Moderator
SBF Moderator


Number of posts : 264
Points : 34
Registration date : 2008-03-01

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Thu Jun 05, 2008 9:25 pm

BBmonkey wrote:
Memang kami. kerana kami ni adalah pemerhati, pemikir dan kami menilai....betul tak Mama?

Saya sokong BB. Very Happy
Back to top Go down
alphawaves
SBF Mentor
SBF Mentor


Male
Number of posts : 938
Age : 56
Location : sanaa bah..
Job/hobbies : joomla! addict..
Points : 5
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Sat Aug 02, 2008 9:35 am

BBmonkey wrote:
Nda juga bah. Kalau tidak jaga badan memang jadi labu air.biasanya perempuan ni, biar macamana ramping sekali pun , bila suda deliver BB, pinggul akan lebar sedikit. itu semua org tau bah tu kan. Buleh la p berurut kasi balik tu tulang pingul p asal sebelum deliver..tapi ini sa cadangkan kepada yg tidak mo beranak la. kalau masi mo tambah anak , bagus jangan.pasal sakit mo deliver nanti, macam sakit deliver anak pertama. bayangkan kena tunggu 1 jam utk pintu rahim terbuka sebesar 1cm. rahim perlu 10cm besar supaya BB senang keluar..jadi masa tu pintu rahim mo buka, tulang2 pinggul turut akan bergerak sama..jadi sebab itu la kenapa sakit bersalin tu di no.2 selepas sakit menghadapi kematian.

jangan hairan kalau org ppuan tu kurus tpi lebar punggung. yang lelaki pula, dorang jadi lebar pasal hati senang.bini pandai jaga. Razz

Tapi perempuan pun kalau punggung lebar nampak seksi bah..
Back to top Go down
http://asiamistik.forumotion.com
Monkey
SBF Advisor
SBF Advisor


Male
Number of posts : 1370
Age : 104
Location : ..
Job/hobbies : ..
Points : -47
Registration date : 2008-06-03

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Sun Aug 03, 2008 3:54 am

shalon6095 wrote:
Hai semua kawan2 di SBF...

Sia buka topik nie sbb mau tanya sama kawan2 semua... napa ba tu perempuan, kalau belum kawin selalunya ramping tetapi lepas da kawin dan lahirkan anak...badan bertambah Saiz... kalau dulu pinggang 24...sekarang 30...

Sia harap kawan2 semua memberi respon krn setahu sia perempuan ni takut GEMUK...kekeke

Segala pandangan kawan2 sangat berharga utk gadis2 dan wanita2 di SBF niee..
Sila kongsi dan kita bincang sama2... Very Happy

Shaaallooooonnn..mana sudah pigi ni urang ni..Lon, kalau itu perempuan nda juga berubah biarpun sudah kawin macamana?malah body makin seksi..memang la ppuan takut gemuk.sepa tidak takut.tapi yg lelaki pun takut gemuk juga bah..terutama yg kalau pakai baju p kerja, mo kena tuck-in tu shirt..Lon, ko pun kalau inda mnjaga makan ada ciri2 mo jadi tembam tau..hehehe..pipi ko chubby chubby tu...Nah, yg ppuan..utk menjaga body supaya sentiasa mantap..mari ikut sia pi kelas aerobik..hehehe..ada bini binian yg dari bentuk dram tukar jadi bentuk biola...isi2 body pun fit..tenaga pun mantap..hehehe..mana sudah si mama ni..kamu tidak tau, si hotmama, kalau kamu jumpa , memang kamu fikir masih solo tu..pasal masih seksi bah.. Razz
Back to top Go down
http://jiwang.la/ratu17
Pakbelalang
Regular Member
Regular Member


Male
Number of posts : 247
Age : 107
Location : sabah
Job/hobbies : kuli
Points : -12
Registration date : 2008-08-09

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Tue Aug 12, 2008 5:38 pm

ini nasihat urang lama kalau sudah kahwin jangan hentikan turus aktiviti masa bujang ..contoh basukan,bajoging,tapi kalau aktiviti tidak sihat janganlah kasih turus tapi buang turus.. cara makan pun teruskan saja macam bujang bujang dulu cuma bizanya minta isteri tolong masak..kuantiti makanan pun kana kekal macam masa bujang bujang dulu ..jangan lebih labih..kalau dapat kasi kekal tatap maintain badan..macam mak belalang..sampai sakarang masih kakal bentuk badan macam biola...fuuu mantap..hihihihi Very Happy
Back to top Go down
http://www.google.com
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Aug 13, 2008 4:54 am

Pakbelalang wrote:
ini nasihat urang lama kalau sudah kahwin jangan hentikan turus aktiviti masa bujang ..contoh basukan,bajoging,tapi kalau aktiviti tidak sihat janganlah kasih turus tapi buang turus.. cara makan pun teruskan saja macam bujang bujang dulu cuma bizanya minta isteri tolong masak..kuantiti makanan pun kana kekal macam masa bujang bujang dulu ..jangan lebih labih..kalau dapat kasi kekal tatap maintain badan..macam mak belalang..sampai sakarang masih kakal bentuk badan macam biola...fuuu mantap..hihihihi Very Happy

mcm mana kalo 2 or 3 yrs dr sekarang, tba bdn c mak belalang tia sdh mantaps.. gumukssss sdh, pak ma c syg da ka? Very Happy sja tnya bah... hehe...
Back to top Go down
osmangbinladeng
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 318
Points : -9
Registration date : 2008-05-02

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Aug 13, 2008 5:50 am

TonduYutung wrote:
Pakbelalang wrote:
ini nasihat urang lama kalau sudah kahwin jangan hentikan turus aktiviti masa bujang ..contoh basukan,bajoging,tapi kalau aktiviti tidak sihat janganlah kasih turus tapi buang turus.. cara makan pun teruskan saja macam bujang bujang dulu cuma bizanya minta isteri tolong masak..kuantiti makanan pun kana kekal macam masa bujang bujang dulu ..jangan lebih labih..kalau dapat kasi kekal tatap maintain badan..macam mak belalang..sampai sakarang masih kakal bentuk badan macam biola...fuuu mantap..hihihihi Very Happy

mcm mana kalo 2 or 3 yrs dr sekarang, tba bdn c mak belalang tia sdh mantaps.. gumukssss sdh, pak ma c syg da ka? Very Happy sja tnya bah... hehe...
kalau ko ndak sayang sudha ko bagi sy haaa.... Very Happy
Back to top Go down
hot_mama
SBF Supersenior
SBF Supersenior


Female
Number of posts : 603
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Kuli .... / Gossip ....
Points : 0
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Aug 13, 2008 6:01 am

Biarpun si Mama belalang sudah jadi gumuk mcm drom ..si pak belalang tatapsss sayang dia tu ...kekekekeke macam sia tau ja kan ....

Macam mana pun paras rupa tu urang gumuk ka kurus ka yang penting hati bah ... itu cuma luaran saja kan .. macam itu shallow hal. Bah jaga kamu yg bujang2 aahh sia kasi pugai kamu macam itu shallow hal ..perempuan yg gumuk gedempol pun tapi hati dia bagus kamu nampak kurus & cantik ...kekekekek jaga ko osmang & pukutarap ...trus kamu nampak si BB & Yutung lawa mcm si Princess Diana bah ....hahahahah Razz
Back to top Go down
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Aug 13, 2008 7:07 am

osmangbinladeng wrote:
TonduYutung wrote:
Pakbelalang wrote:
ini nasihat urang lama kalau sudah kahwin jangan hentikan turus aktiviti masa bujang ..contoh basukan,bajoging,tapi kalau aktiviti tidak sihat janganlah kasih turus tapi buang turus.. cara makan pun teruskan saja macam bujang bujang dulu cuma bizanya minta isteri tolong masak..kuantiti makanan pun kana kekal macam masa bujang bujang dulu ..jangan lebih labih..kalau dapat kasi kekal tatap maintain badan..macam mak belalang..sampai sakarang masih kakal bentuk badan macam biola...fuuu mantap..hihihihi Very Happy

mcm mana kalo 2 or 3 yrs dr sekarang, tba bdn c mak belalang tia sdh mantaps.. gumukssss sdh, pak ma c syg da ka? Very Happy sja tnya bah... hehe...
kalau ko ndak sayang sudha ko bagi sy haaa.... Very Happy

aikk.. osmang, bukan ko tia mo ppn gumuksss ka? mo yg solid2 sja....
Back to top Go down
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Aug 13, 2008 7:17 am

hot_mama wrote:
Biarpun si Mama belalang sudah jadi gumuk mcm drom ..si pak belalang tatapsss sayang dia tu ...kekekekeke macam sia tau ja kan ....

Macam mana pun paras rupa tu urang gumuk ka kurus ka yang penting hati bah ... itu cuma luaran saja kan .. macam itu shallow hal. Bah jaga kamu yg bujang2 aahh sia kasi pugai kamu macam itu shallow hal ..perempuan yg gumuk gedempol pun tapi hati dia bagus kamu nampak kurus & cantik ...kekekekek jaga ko osmang & pukutarap ...trus kamu nampak si BB & Yutung lawa mcm si Princess Diana bah ....hahahahah Razz

aiseh .. mcm tau2 ja ko ni mama.. mgkn makbelalang ni c mama kali ni.. hehe..

jan ko mama... inda pyh pki pugai2... teda kna pugai pn c osmanh n pukuk tatap mo berabut sama c BB.. hahaha.....
Back to top Go down
osmangbinladeng
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 318
Points : -9
Registration date : 2008-05-02

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Aug 13, 2008 7:41 am

TonduYutung wrote:
osmangbinladeng wrote:
TonduYutung wrote:
Pakbelalang wrote:
ini nasihat urang lama kalau sudah kahwin jangan hentikan turus aktiviti masa bujang ..contoh basukan,bajoging,tapi kalau aktiviti tidak sihat janganlah kasih turus tapi buang turus.. cara makan pun teruskan saja macam bujang bujang dulu cuma bizanya minta isteri tolong masak..kuantiti makanan pun kana kekal macam masa bujang bujang dulu ..jangan lebih labih..kalau dapat kasi kekal tatap maintain badan..macam mak belalang..sampai sakarang masih kakal bentuk badan macam biola...fuuu mantap..hihihihi Very Happy

mcm mana kalo 2 or 3 yrs dr sekarang, tba bdn c mak belalang tia sdh mantaps.. gumukssss sdh, pak ma c syg da ka? Very Happy sja tnya bah... hehe...
kalau ko ndak sayang sudha ko bagi sy haaa.... Very Happy

aikk.. osmang, bukan ko tia mo ppn gumuksss ka? mo yg solid2 sja....
Sia indak pilih bah tundu...yg penting hebat di ranjang dan jugk di dapur...lawa pun kalu beraksi muka di tutup bantal apa bikin kan...mau tanya nama dia pun indak bulih...
Back to top Go down
TonduYutung
Senior SBF
Senior SBF


Female
Number of posts : 312
Age : 107
Location : Sabah
Job/hobbies : sleep....
Points : -9
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Aug 13, 2008 7:48 am

oooooooo.. g2 rupanya.. br sa tau Very Happy
Back to top Go down
osmangbinladeng
Senior SBF
Senior SBF


Number of posts : 318
Points : -9
Registration date : 2008-05-02

PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Wed Aug 13, 2008 7:59 am

TonduYutung wrote:
oooooooo.. g2 rupanya.. br sa tau Very Happy
semua pun lelaki itu mcm bah...bagus ko belajar sama si hot_mama kah si BB kah mcm mana mau power di ranjang...hehehe dua ni mama yg hebat...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Dulu Lain Sekarang Lain   Today at 9:35 pm

Back to top Go down
 
Dulu Lain Sekarang Lain
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SABAH :: Umum :: Ladies Talk-
Jump to: